Meest gestelde vragen aan Strooizoutcenter

Hier hebben wij de meest voorkomende vragen voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Wie of wat is Strooizoutcenter.nl?
Wij zijn een webwinkel, gespecialiseerd in strooizout en toebehoren: u kunt bij ons uw zoutstrooiers, sneeuwschuivers, zoutopslagkisten en winterspeelgoed bestellen. Strooizoutcenter.nl is een handelsnaam van STEELCON.
 
Is strooizoutcenter telefonisch bereikbaar?
Zeker, u kunt ons bereiken op 088-118 65 00. Strooizoutcenter.nl is een handelsnaam van STEELCON. Om die reden nemen wij met die naam de telefoon aan.
 
Wat zijn de openingstijden van Strooizoutcenter.nl?
U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week bestellingen plaatsen in onze webwinkel. Onze telefoon staat doorgeschakeld, waardoor wij u altijd te woord kunnen staan.

Kan ik bestellen zonder een account?
U hoeft in onze webwinkel géén account aan te maken. Dat is wel zo makkelijk. Komt u echter vaker terug als klant, dan is het wèl aan te bevelen om een account aan te maken. U kunt dan bijvoorbeeld uw bestelhistorie terugkijken.

Ik ben particulier, kan ik bij u bestellen?
Ook als particulier kunt u bij ons bestellen. Na het invullen van uw bestelling en adresgegevens, wordt uw bestelling door ons verwerkt.

Ik heb een eigen bedrijf, kan ik ook bij u bestellen?
Ja, ook als ondernemer kunt u bij ons terecht. Wilt u grotere aantallen bij ons afnemen, neemt u dan per mail of telefonisch contact met ons op. U komt in dat geval wellicht in aanmerking voor een korting.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle producten zijn exclusief BTW, maar ook de inclusief prijs staat bij elk artikel vermeld. Bij uw bestelling ontvangt u van ons een duidelijke factuur waar het BTW bedrag op is vermeld.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Ja, u kunt bij ons ook telefonisch uw order plaatsen. Wij zijn bereikbaar op 088 118 65 00. Uw betaling dient wel op onze rekening te zijn bijgeschreven, voordat wij uw bestelling verzenden. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, u kunt uw bestelling afhalen in ons magazijn. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om een afspraak te maken. Vanzelfsprekend betaald u dan geen verzendkosten.

Ik woon in het buitenland, kan ik dan ook bestellen?
Zeker, dat is mogelijk. De verzendkosten voor een bestelling naar het buitenland hangen af van het bezorgadres.

Moet ik voor een minimum bedrag bestellen?
Nee, u hoeft niet voor een minimum bedrag te bestellen. Het maakt voor ons niet uit of u nu voor €1,00 of voor €100,00 bij ons besteld. Wij rekenen wel verzendkosten (vanaf €4,95) bij orders tot €75,00.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?
Uw bestelling wordt verzonden via één van onze vervoerders. Hierdoor kunnen wij uw pakket volgen. In principe laat de bezorger een bericht achter als hij u niet thuis treft.

Betaal ik bezorgkosten?
Wij brengen (binnen Nederland) een bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten van € 4,95 in rekening. Naar Belgie en Duitsland gelden andere tarieven. 

Hoe kan ik betalen?
Als u het bestelproces doorlopen heeft, komt u automatisch in het betaalscherm uit. Hier kunt u kiezen op welke manier u wilt betalen: per iDeal, Paypal, vooruit betaling per bank of contant bij afhalen.

Wat is iDeal/Paypal (betaling)
iDEAL en Paypal zijn momenteel de meest gebruikte betalingsmethodes voor online aankopen. Met iDEAL en Paypal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Ontvang ik een orderbevestiging?
Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u per mail een orderbevestiging. Het kan gebeuren dat de orderbevestiging in uw SPAMbox terecht komt. U kunt dit voorkomen door Strooizoutcenter.nl toe te voegen aan uw adresboek. Mocht u geen orderbevestiging hebben ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Klik hier om naar de contactgegevens te gaan.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als uw bestelling op maandag tot en met vrijdag voor 14.00 uur bij ons binnen is wordt deze, mits op voorraad uiteraard, nog dezelfde dag verzonden. Besteld u na 14.00 uur, dan kan het zijn dat uw bestelling de volgende werkdag verwerkt wordt.

Kan ik mijn bestelling terug sturen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen aan ons retourneren. Om uw retour snel te kunnen afhandelen, kunt u een kopie van uw orderbevestiging bijvoegen. Natuurlijk willen wij graag weten waarom u uw product retour wilt sturen: wij stellen het daarom op prijs als u de reden van retourneren aan ons kenbaar maakt. Indien mogelijk ontvangen wij het product in originele verpakking. De verzendkosten van retourneren zijn voor rekening van de klant.

Ik heb een technische vraag, kan ik daarvoor bij u terecht?
Wij zijn elke dag telefonisch bereikbaar. Ook voor uw technische vragen kunt u bij ons terecht. Wij doen ons best zoveel mogelijk informatie op de website te plaatsen, ook als het gaat producttekeningen. U kunt uw vraag per mail stellen aan onze klantenservice via info@strooizoutcenter.nl  of bellen: 088 118 65 00. 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Indien u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan door het versturen van een e-mail naar info@strooizoutcenter.nl of telefonisch (088-118 65 00). Na ontvangst van uw klacht kunt u van ons binnen 14 dagen een reactie verwachten. Wij zullen ons uiterste best doen om samen met u een goede oplossing te zoeken. Mochten wij er onverhoopt niet uitkomen, dan kunt u eveneens een klacht indienen via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk (www.keurmerk.info).



Geen producten
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies